Let eens goed op of je deze week één van de volgende opmerkingen zegt of door je collega hoort zeggen:

    “De organisatie begrijpt me niet”
    “Waarom begrijpt mijn manager niet dat mijn plan goed is?”
    “Waarom wordt mijn budget niet geaccordeerd?”
    “Naar mij wordt toch niet geluisterd”  






Wil je dat er wel naar je geluisterd wordt, dat je wel kunt beïnvloeden, dat je wel je plan erdoor krijgt en dat ‘de organisatie’ je wel begrijpt?
 Grijp dan nu je kans en schrijf je in voor een training NLP en Leiderschap bij YosaraNLP. 
In deze 3-daagse training (3 dinsdagen van 11:00-17:00 in Amsterdam) leer jij hoe je jouw communicatiestijl kunt afstemmen om jouw doel te bereiken. 
Het zal je leren wat je kunt beïnvloeden en hoe je dit doet. Met uitleg over de NLP theorie en praktijkoefeningen leer je jezelf te verbeteren zodat jij de resultaten behaalt op je werk die jij wilt. Dit alles in een kleine groep met maximaal 6 deelnemers. Meld je NU aan voor de training die start op 10 februari en gun jezelf succes! Jouw investering is 595 Euro en 3 dinsdagen. Neem je een collega mee dan betalen jullie slechts 1000 Euro voor z’n 2. Mail naar mail@yosara.com en reserveer je stoel